My perfect nude lipstick

After 4 nude lipsticks I finally found the one that I think it’s perfect for me. \o/ It’s by Misslyn and it’s light nude (as I say jaaaja). To me it looks as one of MAC lipsticks that they made with Lady Gaga. 🙂
It’s name is Chai Latte and is really light nude, for white girls xD Other nude lipsticks that I have are in my opinion made for girls who have tanned skin. I mybe have it at summer but even at that time I feel like I have chocolate on my lips if I put thous lipsticks. I’m really glad that I finally found one nude that looks the way I love 🙂 It’s finnish is lil bit matte but it don’t dry lips. It stays at least 4 hours..for more I don’t cuz after 4 hours I started to eat and it went away. But did survived drinking be four 🙂
lipstick cost 5.79€.

1. Misslyn lipstick in 298 Chai Latte

Together with other nude lipsticks

1.Misslyn Chai Latte 2.NYX 515 Clio 3.The Balm Classified 4.Manhattan 95H Caramel 5.S-He Stylezone 045

8 thoughts on “My perfect nude lipstick

  1. Hei a veš kaj me zanima; zadnjič sm si kupila eno šminko od s-he (in glos) in me po nanosu pečejo ustnice in ne vem ali je to normalno ali ne…

    • Hmm mene niso še nikoli pekle po s-he šminkah in glosih. Mogoče je v njih kaj takšnega na kar si alergična al pa draži tvojo kožo. Ne bi te smelo peč.

  2. Ne vem, drugače na strani od s-he (angleška) piše, da je v glosih mentol in sem na spletu brala da zaradi tega lahko peče in ni nič narobe. Za šminke vem, da so nekatere plumperji pač da ti na videz povečajo ustnice in zato lahko pečejo, ampak ne vem ali je s-he ena izmed njih ali ne… Razmišljala sem da bi ta občutek lahko zmanjšala, če bi pred nanosom šminke in glosa uporabila labelo ali pa kako kremo…

    • Ja če je mentol notr potem te malo “bocka” ko jo naneseš gor 🙂 Mentol tako naravno deluje. Šminke (lipstick) nevem če sploh so z mentolom, lipglossi pa zihr so. S-he ma dva različna lipglossa , na enemu piše long-lasting lipgloss na drugemu pa samo lipgloss. Se mi zdi da se malo vonja mentol v long-lasting lipgloss, tako da notri verjetno je mentol.
      Jaz bi uporabila labello in sicer takšno, ki ne pusti barve na ustnicah ( nekatere so tudi takšne). Tako ustnice ne bodo prišle v stik z glosom in ne bodo pekle. Pod šminko pa lahko uporabiš concealer ali puder, tako bo šminka dlje časa obstojna hkrati pa ne bo prišla v stik s kožo ustnic in te, te ne bodo pekle.

  3. Hvala za vse informacije, zdaj sem ugotovila da v bistvu glos malo “peče” in ne šminka, bom pa poskusila pred nanosom šminke dodati labelo za neko zaščito. =)

Leave a Reply

